25 Apr 2010

SPET TUKAJ

Po dolgem casu se spet oglasam.
Končno mi je uspelo zbrati slike odejic, ki sem jih ustvarila. Moram priznati, da sem hvaležna Viti, da jih je slikala, ker sama se to šele učim. Tudi pozabim kaj sem naredila. Potem pa ko delam analizo za nazaj se mi včasih zdi kakšna stvar zelo zahtevna in se čudim, ker se mi je to dalo delati. Zato včasih mine kar cel mesec pa ne naredim nič, vćeraj pa sem zašila kar dve odejici. Pripravila pa sem si tudi osnovo za dve veliki miški, ki bi jih morala že narediti, pa še kar čakam.


Žabec in žabica, ki sta nastala po naročilu za darilo. Imela sem kar nekaj težav. ker je odejica normalne velikosti (120-150). Ko sem bila gotova pa sem bila z narejenim zadovoljna.

kar nekaj sem jih ustvarila iz enega majhnega kočka blaga na katerem je bil naslikan podoben motiv. Ob brskanju in iskanju podobnih barv sem potrebovala kar nekaj časa. Tudi vrvice sem imela doma tako, da nisem izgubljala časa še s kupovanjem le teh v trgovini. V našem mestu pa je itak samo ena trgovina s tovrstnimi zadevami, pa še v njej nimajo kaj dosti izbire, ko pa grem v Ljubljano , pa itak pozabim kaj vse bi potrebovala. Še dobro, da se mi je z leti nabralo takšnih in drugačnih trakov, gumbov krpic... samo poiskati jih je treba. Super bi bilo, če bi imela tovrstne zadeve bolj urejene, tako pa zgubljam čas še s tem da iščem, iščem.... Ker sem v tem casu uaredila veliko novih in zanimivi odejic sem se odlocila, da jih bom v naslednjih dneh objavila v razlicnih skolpih. Upam, da vam bodo vsec.






No comments:

Post a Comment